MbsN 28 haftaligim ve ayda 1 veya 2 kez yiyorum cok sukur bir sey olmuyor ama evde temizliyoruz iyi kaynamasi gerekli 🤷🏻♀️ Vitamini var diyor bazi doktorlar bazilari zarar li diyormus burda okuduguma gore ama abartmadan yendigi zaman bir sey olmuyor 🙋🏻
Ayseenurr CansuCaTurkmen Hamile degılken midye sevmeyen ben hamıle kalınca bıraz gectı suan 27haftamdayım . Canm ne zaman ıstese yerım 5 6tane falan ama 👍🏻😂😂😂
Edamesutbayik CansuCaTurkmen ben arada yiyorum. Ama bünyeden bünyeye fark ediyor. Hiçbir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Yinede doktoruna bir danış.
Melusin Hilaaall tesekkur ederim iki yeride biliyorum ama ben yinede doktorumu dinleyip dogumdan sonra yemeyi planliyorum 🤗