Sevgili arkadaşlarım 25 Ağustos da ölü doğum yaptım kırkım 3 gün sonra bitiyor inşallah. Doğum dan sonra 1 hafta kanamam oldu sonrasın da sadece akıntı oldu. Bugün regl gibi karnım ağrıyor ve kanamam oldu. Bu regl olarak mi sayılıyor. Uygulamadan kontrol ediyorum yumurtlama zamanını falan yani bunu regl olarak kayıt edebilir miyim ? Umarım anlatabilmişimdir cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ❣️♥️