Ozzseda Kızlar 2 gündür sağ elimin orta parmak ve yüzük parmağım uçları uyusuk geçmedimhala neden oluyo acaba öyle bişey başına gelen var mı
HilalYlmz Ozzseda sinir sıkışması benim ilk sağ elimde başladı sonra sol elimde de oldu resmen gece uyuyamıyorum acayip bi hissizlik var parmaklarım da beyin sinir cerrahisine kadar gittim gebelikten olduğunu söyledi umarım salı gününden sonra geçer 😞
Ozzseda HilalYlmz öyle mi canım inşallah geçer benimde sağ elimde var telaş yaptım bişey mi oluyo diye