1anneadayiii Dun geceden beri karnim cok sert taş gibi çok rahatsız oluyorum 38+3 nedeni nedir bilen varmi
zeynepin_annesiiii 1anneadayiii korkma canım aynı haftada benim de aynı oldu acile gittim hatta bişey çıkmadı doğum yaklaştığı için bence . Yinede doktoruna sor kontrolünde
Burcu388 1anneadayiii çok ağrı yapar yaa keşke desen de verse bana verdi doktor bebek çok diretiyormuş yazdı bana içiyorum yatmadan
Sibel123a Yeri daraldığı içindir ama çok tedirgin olduysan acile git burdan bişe söylemek doğru olmaz bence
Ayku6138 zeynepin_annesiiii Benim ilk gebeliğim şuan 33+4 üm kasıklarım vajinam çok ağrıyorrrr bebek sürekli toplanıyor içerde ve canımı yakıyorum korkuyorum açıkcası eşimde görevde 😕
1anneadayiii Burcu388 son haftalar da olduğum için doktor içme dedi çünkü ağrıları filan dindiriyormus doğum zamanı olduğu için içme dedi anlamazsın sonra