Meryu literatürde böyle bir şey hiç duymadım, aksine hijyen açısından önerilir. ben kullanıyorum önce klinikteki arkadaşlarıma sordum benden tecrübelilere zararlı mı bilen var mı diye herkes hayır kullanılır dedi, ben de doktoruma sormuştum benim doğum doktorumda istediğinizi kullanın yutmadıktan sonra bebeğe bir etkisi yok dedi :) mantıken ve tıbbi olarak baglantısız ama başka bir bilgi başka bir açıklaması varsa bilgim yok. Hatta ve hatta sürekli sirke-tuz diş minesini ve ağız florasını mahveder 1 hafta kullanım dışında düzenli kullanımı yasaktır. Size full gebelikte mi önerdi 🙄 Teşekkür ederim cevaplarınız için 🌸🥰