Tubass benimde 13+6 13+2 ile uyumlu cıktı %95 erkek gibi dedi ama 16-17de kesinleştirelim bazen kordonla karısıyor dedi bende gördüm ama pipiyi kesinleşmesini beklicez bakalım o zaman bellimolur kız mı erkek mi 😀
bence pipi kızdır belki diye gittik pipiş göründü 😀