betulunannesi Kafası aşağıda oldgu için baskı yapıyodur belki.Normal bunlar hormonlardan.Ben 40 ım daha zor emin ol,4 kiloya yakın bebeğim çok baskı yapıyor belim çatlıyor,bacaklarm ayak bilerklerme kadar ağrıyor.Son günler daha dayanılmaz.O haftalarda efam yapıyor insan.Alttn muayene yapmazlar ama siz 38 den önce yaptrmayın.Ben acile gittim sancılarm vardı,o da ilk oldgndan cahillik gittiö o sancı hiç miş bile,doğum sancsı dha zormuş.Boşuna gittm yatrdı baktı kanattı,2 gün kanamam oldu,korktm akşam gittim alalım korkuyosan sunıyle dedi,kabul etmedm.Asıl erken muayene tetikliyor.Açıklıgım falan yoktu boşuna 1 haftadır hem nişan hem açıklık oluştu muayene yüzünden.Şimdide geldi gelicek diye beklyorm ...