Petyynut Abartmadan 2-3 tane yiyebilirsin demişti bana doktorum. Ayda yılda bir canınız çok isterse 2-3 tane olabilirmiş yani öyle açıklamıştı
Gulfem48 @Dila Petyynut ikizleri_beklerken34 ra0638#17860540 anladım kızlar tesekkur ederim yemesem daha iyi o zaman risk almayım
ikizleri_beklerken34 İyi temizlenmiş ve pişirilmişse yenilebilirmiş öyle okudum netten ama bazıları yasak demiş bende bugün bi tane kalamar yedim dayanamadım . Sorun olmaz herhalde
begonvilko Ben ikisini de çok sevdiğim için doktoruma özellikle sordum. Arada bir, bir iki tane yemekten bir şey olmaz ama kesinlikle temiz yağda yapıldığına emin olman gerek dedi. Temizliğinden emin olduğum bir yerde nefsimi köreltiyorum.