Elisa23 ben 16+ 6 yım bendede oluyor bide ikinci gebeliğim sezaryendi ilkim ağrıyı geçtim eski ameliyat yerim bile ağrıyo ve yanıyo normal bir durum endişe etmeyin ama terredütlüyseniz doktorunuza telefonla bağlanıp bilgi almanızı tavsiye ederim ☺️🙏🏻