Meraba arkadaslar 17 haftalık hamıleyım 4 gundur ayakta durup yuruyemıyrm . Sankı ters bı hareket yapmısta bacagım incılmıs gıbı agrıo. Nasıl tarıf etsem hani kılot gıyıyoruz ya işte o kılotun yan tarafları var ya bi sancıyoki sormayın sizdede varmı bole bı durum