Kizlar saat aksam 7 gibi lavaboya gittigimde ceviz büyüklügünde ic camasirimda islaklik vardi. Acaba mi dedim.. 🤔 1 saat sonra yine baktigimda avuc ici büyüklügünde yine islaklik vardi .. demin acile geldim ebe bakti aciklik yok su yok dedi.. bisey de soramadim acele acele bakti dogum var diye hemen gitti beni de nst’ye bagladilar .. aciklik su yoksa o lekeler neydi ozaman? 😵💫 bide yani bir kere olsa hadi idrar kacirdim derdim ama leke 1 saat icinde büyümüstü 🤷♀️ Basina gelen varmi?