Fulyaaa1 Essra35 eşim ve ben olduk 3 4 ay oluyor sanırım. İkimizindr tedavi olması lazım hamileyim diye kükürtlü karışım veriyorlar onu kullanamadım eşim kurtuluyor geri benden bulaşıyor vs vs kurtulmuş sayılmayız malesef
N-h-e123 Essra35 bende çok kaşınıyordum ve uyuz belirtileri vardı kendimce ama şükür ki doktor uyuz değilim hamilelikten dolayı dedi daha dün. O yüzden sordum çok geçmiş olsun