30haftalik hamileyim kan degerlerimde tsh 4.27, t4 0.71 çikti doktor 50mg levotiron yazdi .cok korkuyorum kalıcı hıpotıroıdı olabilir mi dogum sonrasi nırmal degerlere ulasir mi degerlerim acaba. Hasimoto degilim antikorlar negatif sadece hipotıroid. Basina gelen varmi. Gebelik sonrasi normala domuyor mu degerler acaba