Hanımlar bebek giyiminde 0-3 mü 3-6 mı çoğunluk tercih ettiniz. Çabuk büyüyor diyorlar ama 0 3 te az alırsam yıkamak kurutmak vs zor olur mu ne yapmalıyım emin olamadım açıkçası. Almaya başlayan anneler sizler neler yaptınız ya da yapmayı düşünüyorsunuz😊