Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim 14 haftaya kadar bebegim 3 gün önden gidiyordu ve hic problem yoktu sonra covid oldum 19 haftalıkken bebegim 16 17 haftalık olarak gözüküyor dediler uzman perinatologa gözüktüm çok moral bozucu seyler söyledi bebegin yaşamaz cok gerileme var dedi amniyosentez yapıldı baska doktora gittim kafa kısmi haftasiyla uyumlu ama vücudu 17 hafta olarak çıkıyor cok üzülüyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mi acaba.