Sinem52 1 haftadırda belime vuran küçük sancılar oldu,doğum sancısı degl diyip gönderdiler.2 günde ağrım sancım yoktu.Bugün bel ağrım var,sancı girermiki diye beklyorum,çok sıcak basıyo,öyle şiddetli giren bi sancı başlamadı henüz.Bugüne kadar yalncı sancı oldgndan pek heycanlanamıyorum.Bugn tagimini doğum tarihydi bi ümit bekliyorum işte,başka bir belirti yok,sırttan vuruyor belime