Miniktosbaa başka doktora da sor bence. Ben tedaviye başlamadan önce sordum sekreterine prosedür nedir ne değildir diye, kaç embriyo transfer ediliyor genelde dedim 2 dedi, sonra doktorla da görüşünce talebimi söyledim o da zaten çift koyarız ne olur ne olmaz dedi. Benim yaşım da 29. İlk denememdi. Yine sen bilirsin ama bence çift koydur, bi arkadaşın üçüzdü iki bebeği almak zorunda kaldılar şimdi tek devam ediyor. Üçüz, ikize göre daha riskli o yüzden kimse koymaz bence. O arkadaşın da bi tane istemiş doktor salağı iki tane koymuş bi embriyo da içinde bölünmüş üçüz olmuş. Sonra sıkıntı oldu kime gittiyse alınması lazım dendi, ikisini aldılar.