Ela_sedef şimdi transfer olurken doktor oturuyor manzaraya karşı😂 embriyolog ince bi tüpün içinde bebikleri getiriyor yollanıyor sen ultrason ekranından izliyorsun sana çıktk veriyorlar nokta kadarlar tabi😍 transfer yapılırken benimle ilgilenen hasta bakıcı şimdi senin için dua edelim dedi ben ettim o etti Allah razı olsun🤲🏼 İşlem bitti dediler, çatalı kafam aşağıda kalacak şekilde eğdiler, hani ilişkiden sonra ayakları kaldırın diyorlar ya o mantık, on dk böyle bekleyeceksin dedi hemşire sonra sadece totomu oynatarak sedyeye alındım böyle ölü gibi sırt üstü yatıyorsun. Sonra beni servisime odama götürdüler. Ben dbakırda oldum, muştan gelmiştim 5 saat sürüyor yol diye bi gece kal dediler. Saat10 gibi girdim 10.40 gibi çıktım, doktoru bekledik 10-15 dk o yüzden. Bana 13e kadar hareketsiz kal dediler. Çişim çok vardı altıma süngü attı(kürek gibi içine işiyorsun). Çişin gelirse hemşireyi çağır süngüyü koysun dedi koyuyorlar bacağını kırıp çiş yapıyorsun sonra hafif totonu kaldırıyorsun altından alıp döküyorlar tuvalete. Eşim de yapabilirdi ama istemedim. 13de yemek geldi çok dik olmadan ye sonra tekrar uzan dediler bugün sırt üstü yat bi süre daha dediler baya yattım akşam 6 gibi yemek geldi hemşireye artık sağa sola dönebilir miyim dedim dön ama yavaş hareket et dedi. Wcye gidebildim artık ama taharetlenmedim peçeteyle sildim küçük abdesti. Bi gün sonra normale döndük öğlen taburcu oldum yine minik adımlarla yürüdüm sanki gebe gibi miniş miniş. Yavaş oturdum kalktım. Arabada arkaya yattım 5 saatlik yolu geldik. Test gününe kadar wc ve yemek harici kalkmadım. 24 hafta ikizlere gebeyim. Ama bi arkadaşım transferden bi hafta sonra mesaiye başladı o da doğurdu, benim gibi aşırı hareketsiz kalmaya da gerek olmayabilir ben riske atmak istemedim.
Son olarak hemşire bana transferden 3 gün sonra duş alabileceğimi söyledi. Transfer günü 0. Gün diye sayılıyor, ben 4.gün duş aldım ayakta 5 dk sadece şampuanlandım, ılık su ile. O günden sonra ev içinde daha hareketliydim yine iş yemek vs yapmadım annem geldi yaptı tabiki. 11.gün de test veriyorsun. Sonra da kendimi yormadan bu günlere geldik🧿 Allah sağlıkla kucaklamayı da nasip etsin hepimize💕🤲🏼