2li test sonuçlarım bu şekilde
yaş riski 1:868
Kombine risk 1:5654
Ikili test riski 1:5720
Trsimoi 1:10000 bu şekilde 24.haftafa detaylı bakıldı ama öyle burnuna filan bakilmadi haftasiyla da genel olarak uyumlu 1 hafta geride ama sanki bebeğim hasta doğacak diye düşünüp duruyorum korkuyorum saçma bi şekilde moralim bozuluyor anlamıyorum yani neden böyle hissediyorum :( bunu atmak için ne yapmam lazim :(