Gulcingezer Omay0707 aman olmasintani de 4 gun bu kdar koyu olmasi da saairtici ve git gide de kirmizi oluyo anlamadigim sekilde benim 2 gun kirmizi oldu snra catladi dun de doktora kontrole gittim catlamis sag taraftan dedi hatta
Omay0707 Fenciilknurhoca bencede öyle yani 4 gündür buraya atıyorum yumurtlama diyorkar sürekli 😂 bakalım yarın belli olur sanırım
Omay0707 Gulcingezer erken olmuş olabilir kuzım ben 14.günden itibaren yapmaya başladım testti 8.gün falan yumurtlama olabilir onu bilmiyorum adet arkası değerlendirmeye başladım çünkü
Gulcingezer Omay0707 allahallah vala bilemedim kuzum sen bi durumuna bak aksam tekrar test yap olmadi erken gebelik testi bi yap ama erken gebelik de 10 gun snra falan belli oluyo vala bilemedim
Omay0707 Gulcingezer 3 gün daha yapcam koyu olursa kan testi vericem artık napayım böyle yumurtlama falan nezaman bilemiyorum da
Gulcingezer Omay0707 dun ve bugun baya baya kirmizi acaba yarin catlama olur mu genelde 2 gun snra oluyi bu kdar koyuyken
Omay0707 Gulcingezer kız yarın yatın diye diye adetim geliyor😂 18.gün yarın 19 nasıl olucak anlayamadım bende
Gulcingezer Omay0707 hahah diyorm ya birlikte ola ola bi hal oldunuz kari koca 🙈 ama onlarda koyuydu baktigimizda dunle bugun deli gbi pik yapmis yarini beklemektn baska caremiz yok kuzum yarin ola hayrola ama stres yapma bak sen cok atres yapiyosn olmaz oyle de
Gulcingezer Omay0707 tabi canim kac gun olmus benim 2 gun snra catladi kuzum ben ordan anladim 28 i ovulasyon 29 catlama oldu
Omay0707 Gulcingezer bende anlamadım yakında t cizgisi patlayacak sanki 😂 bakalım yarını beklicem bide akşam 6 da yaparım tekrar
Gulcingezer Omay0707 dur bakalim kuzum yarin ola hayrola yarinda olmazsa eger erken gebelik al bi yap bakalim ama gebelige cok erken
Fenciilknurhoca Omay0707 gebelik varsa o çizgi silikleşmiyor hic bi zaman 😊 akşam da silikleşmezse erken gebelik testine bile gerek yok bence sen direk gider saglik ocağında kan verirsin gebelik testi için 🥰
Gulcingezer Omay0707 aynen ben yaptim iki gun koyu oldu gordun ertesi gun baya baya silik olmus geceden sabaha yani ama doktor da gordu catlamayi sagda dedi hatta dusun
Gulcingezer Omay0707 hahaha evet vla aynen 29′unda catladi benim 27 28 pik oldu ben bekliyorm bakalm ama enfeksiyonm var ya o yuzden umutlu degilim bu ay
Hanzademerve Omay0707 adetten temizlediğin günğn ertesi günü başla 1 gün yap bir gün yapma, hemen ayağa kalkma 10 dk belinin altına yastık koy 5 dk da sağa dön bacaklarını hafif kendine doğru çek sonra kalk 😂 adetine 1 hafta kala bırak ilişkiyi 😘 sevgilerrrrr