Kbradyr doktorun tahlillerini kontrol ediyordur bence bi sıkıntı olacak olsa doktor bilir vermez diye düşünüyorum ben. Ben de fazla folikasitin vücuttan kendiliğinden atıldığını okumuştum bir yerde mesela. İnternette okuduklarımıza değil doktorumuza güvenmeliyiz bence☺️