Melikefe Merhabalar geçen hafta 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktorum kesen uzamış düşük riski var dedi bugün kalp atışı duyduk bu seferde kese 7 haftalık bebek 6 haftalık gözüküyor bu durumu yaşayan var mı
esradgn123 Melikefe Kesemin şeklinin bozuk olduğunu doktor bana da söylemişti ben hiç kalp atışını duymadım ama
Mervenin_Mucizesi Melikefe ilk kontrolde Dr benimde kesenin şeklini hiç beğenmediğini bozuk olduğunu söylemişti ama çok şükür toparladı 31 hafta dayız dinlen bol bol düzelir inşalah içini ferah tut bu süreçte yorma kendini
Hafza Melikefe vanım merhaba 1 yık olmuş yazının ğstünden . Suan aynı durumdayım kesen düzeldi mi bebgin yaşadımı neler yapmam lazım
Melikefe irem inşallah 3 düşüğüm var bundan önce de artık psikolojimde kaldırmaz rabbim hayırlısını versin