HappyMom 37 haftalığım tam Sancılarım ara ara olmaya başladı bir haftadır hissediyorum kasılmamda çok var bebek sürekli toplanıyor karnım çok gerildi ve aşşağı düştü, ne zaman doğurucağımı bilmiyorum ama sanırım pazartesi kontrolüm var ilk doğumum olucak hayırlısıyla akıntılarım koyulaştı buda bir doğum belirtisiymiş bebek haraketlerimde de eskisine nazaran azalma var bakalım pazartesini bekliyorum