Aysegllyld46 https://resimyukle.io/r/fC3m4pTWok Doktor iki kez nstye gir dedi. Bebeğim hareketsiz mi çıkmış bir sey söylemedi doktor.
angime Aysegllyld46 evet baya uyumuş minnoş. Karnınız tok muydu, nst ye girerken tatlı bişiler yediniz mi?
Ozge2805 Aysegllyld46 bende girdim iki kez uyku vaktine denk gelebiliyor korkulacak bir durum olsa doktorunuz söylerdi
Aysegllyld46 ebru23 bana ordan biri görünce bebeğin hareketsiz dedi yani ikinci de de az hareket etmiş dedi. Doktor hiç bir sey söylemedi ama ben yine de endişelendim
ebru23 Aysegllyld46 ben ikinciyo cektirdim hafeketsizde 3 gune dogum dedi 3 gun sonra bana hic bisey yok dedi baskasi bende anlamadim kizim cok harekrtliydi ondan mi acaba aslinda sabahtn aksama kadar hareketli die
Aysegllyld46 angime ilkinde açtı sonra hemen yiyip geri girdim. Ben baya 5 6 kez sert hareket hissettim ama. Hareketsiz çıkması kötü bir sey mi
angime Aysegllyld46 hareket etmesini bekliyo doktorlar. Baktınız hareket yok uyuyo, azcık elinizle mıncıklayın bi rahatsızlık verin uyansın aklınızda olsun. Ama zaten doktor bi sıkıntı görmediyse endişe etmenize gerek yok