Nemusto Kızlar ben doğum sonrası çikolata süs vs düşünmüyorum açıkcası.Onun yerine camiide kuran okutturacağım ve lokma tarzı hayır niyetine bişey dağıttırmak geldi aklıma ne dersiniz? Çünkü covidden dolayı evde zor gibi duruyor geleneksel adetler.
Kubra3525 Nemusto daha iyi bence biz izmirliler olarak lokma döktürdük😁 bizde cenazeye sevince herşeye lokma dökülür
S02_ Nemusto valla en iyisi bende öyle şeyler yaptırmıcam durumumuz olduğu halde kurban kesmedik biz çocuk doğunca keselim dağıtalım dedik öyle düşünüyorum keçi falan kestircem Allah nasip ederse
Nemusto Yagmur00 ben sokak hayvanlarına mama falanda dağıtmak istiyorum. Zaten ziyaret falan sınırlıdır herhalde.Bide ben sadeciyim tabii herkesin tarzı hevesi farklı o ayrı🙏🏻😊