Pnar80 Meryem01010 37+1 günlük iki haftada önden gidiyor doktorum gelişimini tamamlamış doğmasında bir sıkıntı.olmaz dedi şafak söyleyemiyorum 😍🙂 suyumun gelmesini bekliyorum 😌
Rose19 Meryem01010 ayin 18inde 40 hafta doluyor bakım hanfendi ne zmn gelicek🤷♀️ heycanla beklemekteyiz.
birmavihikayesi Meryem01010 son 29 gelişim geriliğimiz var 3 hafta banada dua edin kizlar hamilelerin duası kabul olur derler sağ salim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🌸
Almilazeynepelizan birmavihikayesi benimde öyle canım 36+2 yiz yarım saat sonra 36+3 olacaz 5 gün sonra sezeryan ile alınacak bende stresliyim dün öğrendim bende bu ay oldu böyle bir şey allahim sağlıkla sıhhatle kucağımiza almayı nasip etsin yavrularimizi