iMelekkk 1 ayı geçti doğum yapalı, önce bende gereksiz buldum ama bi tane olsun bari diye aldım, 5 tane almadığıma çok pişmanım 🤣 sonradan almaya gittim bedeni kalmamıştı ebebekte. Bence çok gerekli. Diğer sütyenlerle olmuyo. Emzirirken memenin sıkışmaması lazım ki süt kanallarını tıkamasın, diğer sütyenlerde aşağı indirirmce yada yukarı kaldırınca sütyeni meme sıkışıyo. Süt tam boşalmıyo