Pinkmom Kimden duysam okusam travel sistem bebek arabalarını genel olarak herkes 1 yaşından sonra kullanamıyor hatta daha bir kaç aylıkken aldığına pişman oluyorlar.Ağırlığı, pratiksizliği yüzünden. Baston puset kullanabilecek duruma gelene kadar sadece ana kucağı (oto koltuğu tipinde olan) ile idare edebilrmiyim? Fikir ve önerilerinize ihtiyacım var😘
Haziranannesii Pinkmom bebeğim 46 günlük ben kullanıyorum biryere giderken yatak şeklinde olan da var puset şeklinde olan da bugun mesela yürüyüş yaptık araba olmasa çıkamazdim belkide
Silaaa Pinkmom bende cok merak ediyorum..kış bebegi olucak. Yaz olana kadar bebisler büyücek. Insallah tecrübeli annelerimiz yorumlara cevap verirler 🤗
gonulcelen Pinkmom baston gibi kapanan travel sistem bebek arabaları mevcut onlara bakın Chicco duo love Chicco sprint İnglesina Maxi cosi dana Bu modeller baston gibi kapanıyor ve travel sistem 2'li 3'lü şekilde çeşitleri de mevcut
Tugbamete Pinkmom chicconun lite way plus ını almayı düşünüyorum ben en azından hem travel hem baston 3 4 yaşa kadar da uygun hem hafif hem yer kaplamıyor en mantıklı o geliyor bana
Babytmr Bekliyim bende kullanıcı yorumlarını şurda.35. Haftamdayım kararsızlıktan alamadım. Bi iki yaşına kadar kullanılıyomuş bnde öyle duydum.
Pinkmom Babytmr Bende 35. Haftamdayım aynı şekilde kararsızlıktan dolayı almadım,bebek alışverişinde beni en zorlayan kısım bu oldu
Damlabrk O zaman chicco nun liteway arabalarına bakın derim onda hem bastın puset hem oto koltuğu olarak kullanılan şeyden var
Esra16 Canim biz chicco duo lite way plus aldik cokta guzel hem puseti var sonrasindada baston olarak kullaniyosun esim bebeci diger arabalari dedigin gibi biyerden sonra kullanamiyosun almayi dusunursen ona bak derim
Pinkmom Esra16 Peki kapladığı alan nasıl yani kapandığında çok yer kaplıyor mu? Bir de tek başınıza kullanabiliyomusunuz?
tgcaty bn almadım arabamız vardı ztn nrye gtsek eşimle arabayla gdyrduk sdce puset almıstık kanguruya cok koydum kilo alıp tasınmaz olunca 6 aydan snrayydı sanrım normal araba aldık bebek arabası 2 yasında olck hala kullanyrz
Pinkmom tgcaty İşte bizde araç olmadığı için birazda bu yüzden almak istemiyorm tek başımayken toplu taşımada vs kullanamam zor olur diye.En azından baston modeller daha kullanışlı hafif olur die düşündüm🤷🏻♀️
Babytmr Pinkmom benide en düşündüren bebek arabası oldu stokke ve anex düşünüyodum ama 2 yaşından snra kullanılmazsada yazık verilen paraya 😬
Esra16 Pinkmom Bana sorarsaniz kaba bir araba degil digerleri kadar yer kaplamiyor zaten ayni zamanda bunun icinde tercih ettim ve tek elinizde cocuk varken diger tek elinizle cok kolayca kapatip acabiliyosunuz 😊
Pinkmom Babytmr İnan şu ana kadar nerede okuduysam didik didik ettiysem maks. 2 yaşından sonra kullanılanı görmedim.Bu kadar az zaman içinde o verilen paralara yazık🙄 kısa süreli için kullanabilceğin en uygun araba beneto ama o da çok güvensiz kalitesiz duruyo ayy bilemedim😆
Hildambxl Babytmr benım kızımın stokke 2.5 yasına kadar kullanılır harıka. Bır puset uyudugunda cok rahat salladıgında besık gıbı sonradan bastono gecıcem sımdı oglum olucak stokkeyı onda kullanıcam ben uç cok daha büyütürüm okadar sağlam
Seymamurduk Pinkmom o hiç belli olmuyor ya benim oğlumda ne bebekken ne 2 yasına kadar binmedi illa ki kucakta taşıttı kendini 9 aylık yürümesine rağmen yürümekte istemedi bebek kucağımda elimde araba çok zorlandım şimdi 4 yasına girecek elinden gelse bakkala giderken bile binmek istiyor Awm yada uzak yürüme mesafelerinde kesinlikle arabasız çıkamıyoruz 🤷♀️ Başta kullanmadık ama şimdi de indiremiyorum.
Pinkmom Haziranannesii Siz hangi model tercih ettiniz? Ve en önemlisi kendi başınıza rahat kullanabiliyomusunuz açıp kapatırken zorlanma gibi?
muhteriz Bende almayı düşünmüyorum. Kış bebeği olacak ve Doğuda bir köydeyiz burada çıkıp gezeceğimi yürüyeceğimi sanmıyorum yaza kadar toparlanmış olur ihtiyaç olursa o zaman alırım. İlk zamanlar puset iş görür bence
Pinkmom muhteriz Benim bebeğimde nasipse ağustosta dünyaya gelecek.Yaz ya da bahar başında olsaydı doğumum puset kullanıla geçene kadar uygun bir travel alırdım ama bizimde kullanacağımız zaman az.Onun yüzünden kararsızlığım
Pinkmom TuEy 😂hahah süpersiniz.2 yaşında da olsa en az bi 4 yaşına kadar baston puset lazım bence.Ama sıkıntı 2 yaşına kadar olan kısım işte🤔