Sarem benim 2 düşük oldu.. İlk düşüğümden 3 ay sonra hamile kaldım.. O da düşük olunca Dr 6 ay dinlenmen gerekiyor dedi 6 ay ara verdik korunmayı bıraktıktan 5 ay sonra da hamile kaldım yani 11 ay sonra.. Ama dediğim gibi benim durumum farklıydı sen düşük mü yaptın..