Zeynep69 Kızlar 40 hafta olduk ama gelen giden yok erkekler geç olur diyorlardı bizim kız da nazlı çıktı olsun istiyorum artık herkesin sormasından çok sıkıldım zor da oluyor
ozlemm-sin77 Zeynep69 bizde 40+3 olduk.kizimiz olcak ama gelmiyo nazlı prenses.herkes soruyo hala mi doğmadı.bi de acaba erkek mi doktor yalnis görmüş olmasın demezler mi.neyle mücadele edicez acaba☺️☺️🤦🤦🤦
Zeynep69 Msl- ilk gebeliğiniz mi siz mi karar verdiniz 😊 Allah yardımcın olsun sağlıkla kavuşursunuz inşallah darısı bize 😍
Msl- Zeynep69 ilk gebeliğimm normal doğum istiyordumm ama çatım çok dar normal doğum beni ve bebeğimi çok yıpratacak o yüzden sezeryan olmaya karar verdim :)
Zeynep69 Elanur71 hiç belirtiniz var mıı hurma yiyorum yürüyüş adaçayı başka bir şey yapıyor musunuz 😊
Ayseee38 Denizsa ben 38+2 yim çok sancılarm oluyor adet sancısı gibi bel ağrısı sizde hiç böyle şeyler olmuyor mu
Sumeyyyyeee Denizsa 38+5 de aynı düşünen ben ufacık şeyde bile hadi sancı gel modundayım açılmam yok sancım yok 😊 Doğsunda istiyorum artık
Elanur71 Zeynep69 yokk valla arada bacaklarıma kramp gibi bir agri giriyorr ne sancı ne nisan bisey yok
Minimalistmom Haftam bugün bitti,sezeryan istemiyorum. Çok ağtım var ama sancı değil artık gelsin de istiyorum. Ama gelirse de çok korkuyorum normal doğum nasıl olacak😢garip duygular içindeyim
Zeynep69 Minimalistmom al benden de o kadar bir yandan hemen olsun istiyorum bir yandan korkuyorum Allah yardımcımız olsun inşallah
Ebrar3 ida aynısı bendede oluyor benim de 39.1 haftalik 3 gündür adet sancısı mı diyim ağrısı mı desem bilmiyorum o var ama kasılma yada baska bişey yok🤷🏼♀️
Zeynep69 Zelsonr ilk bebeğiniz mi ilkler hep böyle oluyormuş ben 38 de falan olur diyordum ama ağrım bile yok şu an
Mrymonek Pazar günü 40 oluyorum malesef bende de hiç bişey yok. Nasip diyorum artık bekliyorum nasıl gelmek istiyorsa😊
Zeynep69 ozlemm-sin77 😂 banada karnımı gören erkek mi ki diyor şüpheye sokuyorlar sağlıkla kavuşalım inşallah 😍