Merhaba kızlar, 18 haftalık hamileyim şu an için bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum bu normal ilk gebeliğim ama ultrasonda da hiç hareket ettiğine denk gelmedik sadece bir kere parmağını oynattı normal mi sizce bu durum doktora sormak aklıma gelmedi :((