nesrinss Selam kızlar biz 15 haftalığız bugün doktora gittik bebeğim kendini hiç göstermedi hep bacakları kapalı arkası dönük.Doktor ne yaptıysa bacağını açmadı, doktorumda kesin net diyemem ama %80 kız dedi. Ay çok heyecanlı bi durum çok merak ediyorum böyle olupta cinsiyette tekrar değişme olan varmı acaba🤔👼🏼🤰🏻👼🏼🙋🏼♀️
Minikmucizem1 nesrinss ya kapatiuor bacak arasını diye yapıştıriyorlar kızı sen yine pek inanma bekle benim arkadaşımne oğlu oldu oda sürekli kapatrdi kız dediler falan sonra oğlan doğdu