suletrhn Arkadaşlar iki gündür galiba soğuk alginligindan grip oldum ilacta kullanamiyorum en dogal yolu nedir sizce ??
Fasulyemm17 suletrhn bal pekmez limonlu su bende aynı durumdayım şu an deniz suyu çektim burnum açıldı
Deletedmom54555 Belirtileriniz nedir acaba ? Bende bugün iyiyim şükür ama 4 gündür hapşırık burun akıntısı vardı . Ben ılık limonlu su içtim , mandalina yedim . Ballı karabiberli karışım yedim .
suletrhn Deletedmom54555 bendede ayni belirtiler var hapsuruk burun akintisi bogaz agrisiyla basladi zaten birde 18 haftalik hamileyim bi defa dusuk tehlikeside atlattim tedirginim o yuzden