Herzamanki gibi herkes gibi ameliyat sonrası bol bol yürü ilk 2 saat bişey vermiyorlar benim ilkinde öyleydi ozamanda kalkıp edemediğimden su bile içerken uyuşukluktan kalkamadım pipete ihtiyaç duydum alın derim pipet almanızı öneriyorum 😁 onun haricinde zaten yapılacak tek şey fırsat buldukça yürümek