Zeze2454 Kızlar daha öncede post açmıştım ama yazan olmadı tekrardan sormak istiyorum kızımız için Hümeyra ismini düşündük içime en sinen bu isim oldu sizce nasıl karar vermemde yardımcı olur musunuz ?
Zeze2454 Fenciilknurhoca içime bu isim siniyor ama çok mu uzun sonra başka isim koysaydım der miyim gibi şeyler yüzünden tam karar veremiyorum
Zeze2454 Mrvsmt2502 Ben klasik isim seviyorum ilk duyduğumdan beri içime en sinen bu isim oldu en çokta anlamı beni cezbetti beyaz tenli kadın demek ☺️
Fenciilknurhoca Zeze2454 bence uzun değil kendinize bosuna evham yapmayın 😊 biz kızımıza iki isim koycaz inşallah. Hafsa Hüma olcak 💕 ben iki ismiyle birlikte sesleniyorum simdiden. Hafsa Hümoşum diye seviyorum karnımı 🥰
Zeze2454 Fatma_4224 İnanın eşimle kura çekmek için isim yazalım dedik o zaman bile başka seçenek bulup yazamadım o kadar sinmedi başka isim ☺️
Mrvsmt2502 Zeze2454 doğru ismi bulduğunuzda diğer isimler çok yavan geliyor bence çokta düşünmeyin anlamıda çok güzelmiş ☺
Zeze2454 Fenciilknurhoca Kızınızın ismide çok güzelmiş adıyla yaşasın 🌸 fikriniz için teşekkür ederim 🙏🏻
Fenciilknurhoca Zeze2454 amiiin rabbim cumlemizin evlatlarını bağıslasin sağlıkli bi sekilde gelsinler insallah 🤲🏻💕