Deletedmom93284 canım aynı şeyi daha pazartesi ben yaşadım , Necati bey çok övülen bir dr ona randevu aldım resmen hastane odasından ağlayarak çıktım iki tane asistan kız vardı asla küçümsemek değil ben doktor hemşire asistan kim olursa asla saygısızlık bilmişlik etmem , ama o kadar ters davrandılar ki rahatsızlıklarımı bile sormadılar ultrasona girdim insan iyi kötü iki cümle söyler ama nerde , ardından hemen özelden randevu aldım neredeyse yarım saat muayene etti doktor , insanı zorla özele mecbur bırakıyorlar