Ben de hamile olduğumu 4 haftalıkken öğrenmiştim, öğrendiğim gün bıraktım hatta çok pişman oldum bebeğim karnımda oluşurken ben sigara içiyormuşum 😞 gerçekten evde sigara bulundurmayın, eşinize de söyleyin yanınızda falan içmesin. Küçücük bir bebeğin hesabını veremeyiz güçlü olmaya çalışın