ogretmen_anneee Arkadaşlar bugün vajina da dolgunluk hissediyorum kasık ağrısı değil sanki asagısı dolu gibi . Bu haftalar da normal mi
ebru23 ogretmen_anneee agirlastigi icinnormal dedi sonrasinda batma va bacak arasi agrilari da basliyo genelde altran cikicak gibi sizliyo hersry normal diyolar :( dogurmak istiyorum artik 2bucuk yasinda oglumla bu yalanci sancilar ve kasik agrilari cekilmez oldu 37+5
Ndkgkdkkf Bende bu haftalarda böyleyim canım doktorum hareketleri altta hissedersin dönmemiş demişti tekmeleri oraya vuruyor sürekli
ogretmen_anneee Ndkgkdkkf ay evet hep asagı vuruyor açıkçası makat geliş 😞 ayıptır söylemesi akıntım var hiç olmazdı netten arattım normal yazıyor 🤦🏻♀️
ogretmen_anneee ebru23 inşallah saglıklıca doğurursunuz canım normal mi olacak ? Bebeğiniz ne zaman döndü ?