gulsumm1 17+1 prilam kullandım bu zaman kadar bitti yiyemiyorum ayran içtim oda geri çıktı insanın boğazı yırtılıyor sanki 🥺 tekrar kullanmaya devam edecem tek iyi gelen şey bu. Sizin ne zaman geçti bulantılarınız kızlar.?
Halime0638 gulsumm1 bende sürekli bi bulantı yoktu ama sabah yada yatmadan falan midem bulandiginda yesil elma cok iyi geliyordu halada yerim deneyebilirsin
ebru23 gulsumm1 benim ilkinde 11 de baslamisti 16 da gecmisti oglumda kiizmda 5 haftada basladi 22 de anca gceti prilam kullandim