Ardeninannesiiii 2 gündür sağ el bileğim çok sıkışıyor böyle damarlar çekiliyor gibi sancı oluyor aranızda bu durumu yaşayan var mı aceba ?
Hilal-95 Ardeninannesiiii magnezyum kullanıyomusun bnmde parmaklarımda oluyodu 26 haftada basladı kullandıkdan snra düzeldi
Gul-42 Ardeninannesiiii ıkı elımdede var ozellıkle sag el orta parmak kapanmıyor magnezyumda kullanıorum faydası yok
Hilal-95 Ardeninannesiiii benm magnezyum eksikliği yok aslında ama doktorum verdi bana iyi geldi kramp felanda vardı bende b vıtamını eksıksede olur dedi anlamadm onu ama verdiği iyi geldi suya karıştırıp içiyorm