cam sakura perinatoloji takipliyim
kadin dogum 3 hafta gerilikten dolayi perinatolojiye yollamisti 1 hafta sonra 33 de 31 gorundu sora 34 de 33 cikti her baktklarinsa degidik cikti 14 gunle 7 gun arasi 37+1 de bana 3 gun sonra gel ama hazirlikli gel ya persembe yada partedi doguma alalim seni dedi bi doktor daha vardi oda 3 gun sonra gorelm dedi . neyse biz toplandik geldik persembe gunu soyledim boyle boyle bu sefer hersey yolunda vaktini bekler bu dedi 37+4 2900 dedi hatta normal kafin doguma git dedi ama randevu bulamam artik dedim 2 haftam kalmis sonucta neyse aldim randevu persrmbeye tekrar da yani napim ben simdi kime inanim anlamafim ya :( nst de sanci varmis gibiydi iyi ded yolladi hissetmedim ben ama aticam onuda size