Elika0 birkaç kişiden duymuştum yattığı yeri hemen öncesi sıcak su torbası ile ısıtmak iyi geliyormuş diye. Deneyimleyip faydalı oldu diyen tecrübe eden var mı sormak istedim. Özel hastanelerde ısı problemi muhtemelen yoktur sıcaktır fakat Devlet hastanelerinde hastaneye veya odanın konumuna göre değişiyor olabilir. Defalarca yatışım oldu yazın cayır cayır sıcağında dahi özellikle gece ve sabaha karşı çok serindi. Kliması aksi gibi bozuktu.