Allah bir düzen yaratmış.. Ruhlar yaratılmış cinsiyetler belirlenmiş düzen içerisinde ilerliyor.. Tıbben de Erkeğin spremi cinsiyeti belirliyor.. Hem ilim hemde bilim ile bakmak lazım.. Ay, yıl ile cinsiyetin belirlenmesi kadar Mantıksız olay olamaz.. Ülkede Zeka seviyesi çok düşük insanlarımız var…