Ezom Kızlar 19 haftalık hamileyim geçen 13 haftalıkken gittim kıza benziyor dedi bu gün ise kendini ters yapmiş başina gelen varmi böyle bi olay lütfen açıklama istiyorum 😇😇😇
Bifat1 Ezom 12+1 de gittiğimizde doktorumuz muhtemelen erkek dedi 16+1 de gittik bizim kuzunun arkası dönüktü şu an 18+3 üz 20 haftalık olmayı bekliyoruz 💕🌸 bakalım o zaman görünecekmi💕😂
Alya_annesi61 Ezom bn 31+1 bnm oğlum oğlum olacak hep kontrole gittiğimde doktor erkek diyo ama bnm oğlumda cok utangaç ters dönmüş koluyla yüzünü kapatmış:)
Ezom Bifat1 vallah bizim bebekler utanğaç desene bana 2 hafta sonra gel dedi hayırlısı olur inşallah😍😍😍😇😇😇
Bifat1 Ezom galiba öyle olacaklar haber ver olur mu merak ettim 😂😂 sağlıklı olsun tabi tek temennimiz bu ama insan merak diyor 💕💕
ozlmozl Haftamda gittim bende benimkide acayip bir şekle sokmuş kendini göstermedi cinsiyetini ayrıntılı ultrasonda netleşir artık diye bekliyoruz öyle hayırlısıyla alalım hepimiz kucaklarımiza inşallah 😊