Ptttssse bende hiç bilmiyorum benm kizim çok hareketli geceleri özellikle ucuyr desem yeridir hep derdim halasina çekmiş herhalde halay çekiyor diye içerde normal bir oynama gibide değil karnım bir sağa nir sola yamulur du dün bugune göre biraz daha hareketli idi bugün hiç yok 😕kızım i tehlikeyle atmak istemiyorum benlik bişi yok sancım yok ama ya ona bişi olursa Allah etmeye neler duyuyorz bebeğin kordonu dolanıyor ya kalbi duruyor bisiler oluyor yani bilemyiz ki tabi rabbim korusn ama ya öyle bişi olurda bizim sorumsuzlugumzdan kurtulabilcekjen bile kurtulamazsa bunun vebali daha zor