Rose19 Kizlar sabah kalktığımda sari sümüksu yapışkan 2 tane akıntı gördüm iç çamaşırımda ıslaklık vs yok,demin tuvalete gittiğimde gene aynısından olmuş acaba nişan felan mi? 37+3 haftaligim benle aynı hafta olanlar sizdede oluyor mu ?
Kykcirem Rose19 Sarı sümüksü akıntı olabilir canım. Nişan, pembemsi kırmızılı Bi akıntı oluyor canım benim bildiğim ama ben de yaşamadım daha.
Selinnn96 Rose19 bugun doktordan geldim nişan gelirse gel dedi banada nişan pembe kırmızı yada koyu kırmızı sümüksü şekilde oluyomuş hatta alttan muayene ettiği için eve gelince kanamam oldu nişan değil dediler akıntıdır seninki
Garfield06 Rose19 nişan sarı ve yeşilimsi de olabilir. Akıntı şeklinde. Bende de sabah oldu 37+1 yarin kontrolum var sorarim. Ara ara geliyor benden ama buyuk ihtimal dogum yaklastigindan akintimiz cogaliyor
Smyrabahar sedayener- malesef yanlış sümüksü kıvamda sarı renkli ben de de oldu doktora gösterdim nişan dedi geldikten 10 gün sonra doğurdum ☺️
Ela20 Bende de oluyor fakat bir kez olmadı son zamanlarda hep oluyor nişan olsa bir kez olur değil mi?
sedayener- Ela20 evet birkez oluyor benim ikinci gebeliğim kızım da 37 haftamda geldi o günde doğum yaptım zaten. yani böyle pembemsi birsey gelmişti . Şimdi 32 haftalık gebeyim son zamanlarda yoğun akıntı yaşıyorum
Eriminannesi04 Rose19 Senle aynıyız canım bende tık yok ne nişan nede sancı arada hafif hafif geliyor ama onada sancı demem
Elifhahah Rose19 Bendede oldu canım doktor ama bende rahim ağzı incelmesi ve 1 santim açıklık vardı ama nişan değil canım bebek aşağı indiği için akintin artıyor
sedayener- Smyrabahar vallaha bende çok uzun süredir geliyor ve ikinci gebeliğim ilk gebeliğin de geldi nişan o günde doğum yaptım zaten
Ela20 Smyrabahar bir kez mi gelmişti. Benimde oluyor fakat yaklaşık bir haftadır falan bir defaya mahsus değil