Zzeynep1 Aşırı morelim bozuk ve mutsuzum 37+2 yiz ama büyük ultrasona girdim 34 haftalık gözüküyomuş ciğer geliştirici iğne vuruldum, suyumda azalmış. Doktora dedim nolucak salı günü tekrar gel dedi duruma göre bakcz dedi su azalırsa 2 hafta sonra doğurturcaz dedi😢😢😢
Elcnbykckr Zzeynep1 bebeğin kilosu kac çıktı eğer kilosu iyiyse korkma hic bisey olmaz 37haftaya göre baz alınıyor zaten sizin şu durumda
BirPatiSever Zzeynep1 havuç suyu için ve deveci armutu yiyin. Suyunuzu artırır. Havuç suyunu çok aşırıya kaçmayın çünkü a vitamini fazlalığı yapar. Kilosu da iyi bebeğin korkmayın sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 🙏
Asliiiiiii012301 Bol bol su iç cnm yudum yudum 3,3,5 lt ..günde bitane Kızılay Erzincan yazan maden suyu iç ..meyve ye bol bol bu süreçte bebek kilo alan die ..et ye protein için yumurta ..benmde suyumda azalma var demişti bunları yaptm duzeldi çok şükür
Elcnbykckr Zzeynep1 bence iyi sen her ihtimale karşı korkma bence doğsa bile sağlıklı doğar küveze falanda girmez
Yseliminannesi Zzeynep1 maşallah çok güzel kilosu ben 39+2 de 2700 doğurmuştum ilk bebeğimi çok şükür sıkıntı yaşamadık. Sende yaşamazsın inşallah kendini sıkıntıya sokma bebeğini üzme annesii 😊