40569392839495 Kızlar 3 gündür tansiyonum 15 kadar yükseliyo bunun yanında baş ağrısı ve mide bulantım çok fazla oluyo bana ve bebeğime bi zarar verirmi çok korkuyorum
Nese_bas 40569392839495 geçmiş olsun öncelikle ben hipertansiyon hastasıyım ilaç kullanıyorum hamileliğimin başından beri 36 haftalık olduk şükür şimdilik bimsorun çıkartmadı doktorunuza mutlaka bilgi verin kaçıncı haftadasın
Minikmucizem22 40569392839495 kesinlikle vakit kaybetmeden doktoruna git. İdrar tahlili isticrk çünkü gebelik zehirlenmesi olabilir. Olursa da bebeğin haftası uygunsa sezeryanla alırlar hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle. Ama ihmal etme lütfen başıma geldi aynısı
Minikmucizem22 40569392839495 Canım seni asla endişelendirmek istemiyorum ama 28 haftalikta olsa sezeryanla doğum gerceklesiyo burda da çok okudum. Lütfen hemen git. Gebelikte yüksek tansiyon tehlikeli ve kontrol altında olman lazım aynısını yaşadım diyorum bak seni korkutmak istemiyorum ama uyarmak zorundayım kalk hemen şimdi git
Minikmucizem22 40569392839495 Allah ömür verdikten sonra daha minik haftalarda bile yaşayan var. Bebeğiniz için hemen gidin acile