23+4ken acil yatisım yapildı rahim agzim 13mm kadr dusmustu sadece zar tutuyo her an dogum olabilir dedi doktr kanimdaki enfeksindan kaynaklandı bence ben oyle düsünüyorum 46gündür hastanede yatiyorum tuvalet disı hic kalkmadım 30+1 doktorum bile mucize bebek bu diyo hic korkma o yuzden içeceği su varsa hoc bisy olmaz rabbim yavrularimizi bize bagışlasin