Kızlar size bir sorum var. 24 haftalığım.Sabah hiçbir ağrım vs. yoktu. Tuvalete gittiğimde peçeteyi dolduracak kadar kan geldi. Korktum hastaneye gittim alttan muayene yaptılar. Hiçbir Sıkıntı olmadığını söylediler. Ama yine de progestan verdiler. Düşük riskimin olmaması için. Bu aylarda normalmiş. Başına gelen var mı acaba?